Retour

Advies is één van onze grootste pijlers. Twijfel je over jouw aankoop of ben je niet zeker, neem dan contact met ons op via chat of mail. Wij helpen je graag naar het juiste product. Zo kunnen we veel rompslomp voor het retourneren voorkomen. 

Is je pakket beschadigd, heb je het verkeerde product ontvangen of ben je om een andere reden niet tevreden over jouw bestelling? Dan is het mogelijk om het product naar ons terug te zenden. Indien Pazzox niet verantwoordelijk is voor de reden van retour, dan zijn de transportkosten voor het terugzenden voor jouw rekening.

Indien je het volledige pakket retourneert, dan betalen wij ook de eventueel betaalde bezorgkosten terug. Je ontvangt dan het bedrag van jouw bestelling verminderd met 5 euro retourkosten terug. Dit geldt alleen als de volledige bestelling wordt teruggestuurd. Als je een deel van je bestelling wilt retourneren, worden de bezorgkosten niet terugbetaald. We betalen de waarde van de geretourneerde producten terug, met een aftrek van 5 euro voor de retourkosten. Je kan er ook voor kiezen om de producten via een andere dienst te retourneren waarbij je zelf meteen de retourkosten betaald. 

Je hebt gedurende 14 dagen vanaf de dag van levering het recht om te beslissen dat je het product niet wil houden.

Volgende producten zijn expliciet uitgesloten van dit herroepingsrecht en kunnen niet worden geretourneerd:

  • Geneesmiddelen voor menselijk gebruik, medische hulpmiddelen en babyvoeding, behalve in geval van gebreken.
  • Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals artikelen waarvan de verpakking is geopend. Dit geldt onder andere, maar niet uitsluitend, voor tandenborstels, scheer- en epileerapparaten.
  • Verbruiksartikelen zoals voeding en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.
     

Als je de producten wil terugsturen zoals hierboven omschreven, dient dit te gebeuren in de originele staat en verpakking, met alle geleverde toebehoren waaronder de bijsluiters, handleidingen en/of andere documentatie. Je neemt het best art. 4 van onze algemene voorwaarden door.

Om je herroepingsrecht snel en correct te laten verlopen :

Verstuur een ingevuld retourneringsformulier op naar ons of vul het digitaal formulier in. Vervolgens zal je per mail een retourlabel ontvangen. Gelieve bijgevoegd label op de doos te kleven en af te geven in een Pickup parcelshop.

Hoe ga ik verder te werk?
1. Voeg een kopie van de factuur of bestelbon toe bij je product.
2. Wij vragen je vriendelijk om jouw pakket zo goed mogelijk in te pakken.
3. Zorg dat het label goed op de doos kleeft.
4. Laat de Pickup parcelshop een stempel en handtekening plaatsen en bewaar dit als verzendbewijs.
5. Vind het dichtstbijzijnde afhaalpunt op https://www.bpost.be/nl/pakje-ontvangen/afhaalpunt (Bpost) of https://www.postnl.be/locatiewijzer/ (Post NL)
 

Eens de goederen conform het vermelde werden geretourneerd, za het bedrag – eventueel verminderd met de retourkosten van 5 euro indien gebruik gemaakt wordt van onze retourdienst  – worden overgemaakt.

Indien je jouw pakketje niet tijdig gaat ophalen in je postpunt of pakketautomaat komt het pakketje vanzelf retour naar ons terug. De pakketten worden retour gestuurd na 5 dagen bij een pakketautomaat, 7 dagen bij een PostNL-punt en 14 dagen bij een Bpost-punt.

  • Wens je het pakketje niet meer, dan betalen wij je het bedrag terug - verminderd met de retourkosten (5 euro).
  • Wens je het pakje toch nog? Dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen.

Indien je twijfelt, neem gerust voorafgaandelijk contact met ons op.

Klachten

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn en proberen de beste service te bieden. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, dan zetten wij dit graag recht en bieden we je onze oprechte excuses aan.
Je kan onze klantenservice contacteren via info@pazzox.nl. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Vergunningsnummer (APB-nummer): 310.302

Geschillenbeslechting

Bij een geschil kan je beroep doen op het platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform) van de Europese Unie, te bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr

Deze instantie treedt als scheidsrechter op om een oplossing voor te stellen. Het platform is gebruiksvriendelijk en meertalig.