Levering op een afgesproken adres
We doen er alles aan om jouw comfort te maximaliseren. Van zodra onze koerierdienst in het bezit is van het te leveren pakje, zal je een e-mail ontvangen. Onderstaande levertijden zijn bij 90% van de bestellingen correct:
- Voor leveringen in België, Nederland: de volgende werkdag of de 2e werkdag als een product uit een ander magazijn komt
- Voor leveringen in Frankrijk: de 2e werkdag volgend op de dag van het ontvangen van een bericht van de koerierdienst
- Mochten zich problemen voordoen bij onverwachte voorraadtekorten, zullen wij je per mail verwittigen.
De koerierdienst informeert je dus altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan je pakket:
- Afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt
- Laten leveren op een andere dag (je kan de levering met 1 tot 3 werkdagen uitstellen)
- Laten leveren op een ander adres of laten neerzetten op een veilige locatie.
- Bij afwezigheid en/of onmogelijkheid om het pakje af te leveren, wordt jouw pakje afgeleverd bij je buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (pickup punt). Een bericht zal door onze koerierdienst in jouw bus worden nagelaten. In een parcelshop blijft een pakket 7 tot 10 dagen (afhankelijk van koerierdienst) liggen. Nadien wordt het geretourneerd naar Pazzox.
- Neem geen pakket in ontvangst dat beschadigd is. Teken het ontvangstbewijs niet, noteer op de leveringsbon dat het pakje beschadigd is en geeft het terug mee met de koerier. Van zodra wij een melding krijgen van weigering van de koerier zorgen wij meteen voor een nieuwe zending.
- Merk je pas na ontvangst dat jouw bestelling beschadigd is? Bewaar dan de originele verpakking en maak foto’s van het pakket, de verpakking en de beschadigde producten. Bezorg deze samen met een duidelijke verwijzing naar je bestelbon binnen de drie volgende kalenderdagen op volgend emailadres: info@pazzox.nl. Wij zullen je vervolgens verdere instructies bezorgen.