Bestellen
Bij de betrouwbare online apotheek Pazzox is het heel eenvoudig om te bestellen in een minimum aantal stappen en dit 24/24u en 7 dagen op 7. Alle meerderjarige personen kunnen online geneesmiddelen bestellen.
Je kan de gewenste producten zoeken via de zoekfunctie of via het navigeren door de categorieën.
Tip: met de handige filters vind je sneller de producten waar je naar op zoek bent.
Jouw eerste bestelling bij Pazzox?
Om een bestelling te kunnen plaatsen dien je een persoonlijk account aan te maken door je te registreren. Dit account kan zowel voor of tijdens het winkelen worden aangemaakt.
Je kan een account aanmaken door op het icoontje met het mannetje te klikken rechts bovenaan de pagina.
Via de blauwe knop 'Registreren' in het vak 'Bent u nieuw bij Pazzox?' ga je door naar de registratie.
Als alle gegevens correct werden ingevuld kan je de registratie voltooien door nogmaals op 'Registreren' te klikken. Als de registratie gelukt is ontvang je een bevestigingsmail.
Heb je reeds een account? Meld je dan snel en eenvoudig aan met je e-mailadres en het gekozen wachtwoord op de aanmeldpagina.
Jouw winkelwagen
Je kan direct starten met het toevoegen van producten aan jouw winkelwagen. Bij het gewenste product klik je op de knop ‘in winkelwagen’. Als je meerdere stuks wilt bestellen kan je de hoeveelheid bepalen aan de hand van de pijltjes.
Je kan maximum drie stuks bestellen van éénzelfde geneesmiddel, dit om overconsumptie zo veel mogelijk te vermijden. Bovendien kunnen wij ook een bestelling weigeren. Dit teneinde een goede farmaceutische zorg te kunnen verlenen.
Effectief bestellen doe je door op het mandje te klikken aan de rechterbovenkant van het scherm en de stappen van je winkelmandje te doorlopen.
In de eerste stap van je winkelmandje kan je nog steeds wijzigingen aan jouw bestelling aanbrengen. Iets verwijderen doe je door op het kruisje naast de bestellijn te drukken. Wens je nog iets toe te voegen aan je winkelmandje? Dit kan je doen door op 'verder winkelen' te drukken.
Kortingscode toepassen
Indien je beschikt over een kortingscode kan je deze in de eerste stap van je winkelmandje toevoegen. Dit kan je doen door op het plusje te klikken naast de knop 'Heb je een kortingscode?'. Voeg de code toe in het vakje (code invoeren) die tevoorschijn komt. Wanneer je op 'Toepassen' klikt, wordt de code automatisch verrekend. Kortingscodes kan je gebruiken bij aankoop vanaf een bepaald aankoopbedrag en zijn niet geldig op geneesmiddelen en babyvoeding.
Wil je graag op de hoogte blijven van komende acties? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief en ontvang de kortingscodes rechtstreeks in je mailbox.
Bezorging
Voor de bezorging van je pakket kan je kiezen tussen 'Thuisbezorgd' of 'Postpunt of pakketautomaat'. Het leveringsadres wordt hier bevestigd of aangepast. Pakjes moeten steeds door een fysiek persoon in ontvangst genomen te worden.
Let op: Controleer als je leveringsmethode die je gekozen hebt de juiste is. Wanneer je kiest voor 'Thuislevering', maar je de naam en het adres van een afhaallocatie invoert, wordt je pakketje niet aanvaard in het afhaalpunt en zal deze naar ons terug worden gestuurd.
Pakketjes die retour komen wegens 'onjuiste adresgegevens' worden terugbetaald, verminderd met 5 euro retourkosten.
Indien het facturatieadres verschillend is van het leveringsadres, kan je hier het facturatieadres wijzigen. De factuur kan je na betaling terugvinden in jouw persoonlijk Pazzox-account.
Vooraleer je kunt overgaan naar de betaling dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Dit kan je doen door het vakje 'Ik ben akkoord met de algemene verkoopsvoorwaarden van Pazzox' aan te klikken.
Hierna zal de knop 'Veilig betalen' groen oplichten, door op deze knop te klikken ga je over naar de betaalpagina.
Veilig betalen
Er zijn verschillende manieren om veilig te betalen.
De betalingen verlopen via de beveiligde website van Pay. Er wordt geen enkele financiële informatie doorgegeven aan Pazzox. Enkel het ontvangen akkoord van betaling wordt overgemaakt door Pay.
Bevestiging van jouw bestelling
Van zodra wij de bestelling en betaling goed ontvangen hebben, wordt er een bevestigingsmail naar het opgegeven e-mailadres verstuurd.
Deze mail komt soms in de spamfolder of ongewenste mailbox terecht.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen of heb je het verkeerde e-mailadres opgegeven? Neem gerust contact op met de klantendienst, we helpen je graag verder.